החלטת שהגיע הזמן שלך לייצר תוכן מבריק שיביא לעסק שלך את התהילה לה הוא ראוי ברשת? מעולה! ההחלטה היא כבר חצי מהדרך להצלחה. דעי לך שאין כמעט שום סיכוי בעולם שעם תוכן מבריק הלקוחות שלך יוכלו להישאר אדישים. לפני שאת מתיישבת מול המקלדת קראי את 10 העקרונות החשובים האלה והפמיני אותם היטב:
1. הפכי להשראה לסובבים אותך– השמיעי קול ייחודי המתבסס על המטרות והתכונות הייחודיות שלך ושל העסק שלך. הכירי היטב את הלקוחות שלך וצרי תוכן שידהים אותם. תחשבי כל הזמן על "הדבר הזה שמשאיר אותם ערים בלילה?" ודקרי את הנקודה הזו בדיוק בכל תוכן שאת יוצרת.
2. למה את יוצרת תוכן? לתוכן איכותי ומעורר השראה תמיד תהיה מטרה ונושא. חשבי מה עומד מאחורי התוכן שאת הולכת ליצור וכך תוכלי להשתמש בו כטריגר לפעולה. יחד עם זאת…עברי לסעיף הבא:
3. אל תנסי למכור את המוצרים שלך– תוכן איכותי לא מנסה למכור אלא דואג להציג אותך באור חיובי כעסק אמין ומקצועי. התוכן יתן השראה לקוראים, יפתור להם בעיות והתלבטויות, יסייע להחכים, להיות יפים יותר, טובים יותר, אופנתיים יותר ורק בשל כך הם ירצו ליצור איתך קשר.
4.דברי אל אנשים– אף פעם אל תדברי מגבוה. דברי בגובה העיניים באופן כמעט אישי. גלי אמפתיה ואל תחששי להביע רגש.
5. נהלי דו שיח– תוכן איכותי מעודד דיאלוג בינך לבין הלקוחות שלך וגם בין הלקוחות ובין עצמם.
6. אל תמחזרי– את תמיד יכולה להשתמש בחומרים ישנים ומשובחים שלך, אך זכרי, תוכן איכותי לא חוזר על עצמו אלא מעובד מחדש בהקשר אחר.
7. הדגימי– הדגימי איך המוצר או השירות שלך יכול להשתלב בחייהם של הלקוחות. מתי הוא פוגש אותם ואיך הוא עוזר להם. ספקי להם מקרי בוחן, סיפורי לקוחות, דוגמאות מהחיים ועוד.
8. אל תחששי לחשוף את העמדות שלך– השתמשי בתוכן שחושף את נקודת המבט הייחודית שלך, את הערכים שלך ואת הדעות שלך על העולם.
9. הפתיעי– אלמנטי הפתעה הם אחד הגורמים של ויראליות של תכנים ברשת. עשי משהו בלתי צפוי ותוכל לזכות בהכרה רחבה.
10. דעי את החוזקה שלך– אל תתפזרי בין אתר, בלוג, סרטונים, תצלומים, וובינרים וכדומה. התמקדי במספר מצומצם של מדיות או לפחות באחת מהן, אבל עשי זאת בצורה פנומנלית.
קדימה, צאי לדרך!