כל אנשי השיווק יגידו לך בפה אחד: רוצה לשווק? תייצרי תוכן איכותי.
אה, תוכן איכותי? ברור! את כבר מפעילה את המכונה שלך ומתחילה לייצר תוכן, איכותי כמובן. כולם מדברים על תוכן, אבל לא תמיד זה לגמרי ברור מה זה התוכן הזה. אז הנה הבהרה קטנה:
תוכן הוא מונח כולל המתייחס לכל מידע שנוצר ומועלה לרשת כטקסט, תמונה, סאונד או וידאו. כל העמודים באתר האינטרנט שלך הם תוכן: דף הבית, דף האודות, המידע על המוצרים ואפילו דף יצירת הקשר. שלא נדבר על התצלומים וסרטוני הוידאו שאת מעלה, הבלוג שאת כותבת או הניוזלטר שאת שולחת. לא מדובר רק על האתר האישי שלך כמובן אלא גם על תכנים ברשתות החברתיות: סטאטוס בפייסבוק, תמונה באינסטגרם, סרטון ביוטיוב, נעיצה בפינטרסט, ציוץ בטוויטר ועוד.
כל העולם עסוק בהעלאת תכנים לרשת, מה אם כן מבדיל תוכן איכותי מתוכן סתמי?
תוכן איכותי הוא תוכן שיש לו רלוונטיות לקהל היעד של העסק, שיש לו ערך לקוראים והוא כזה שיהפוך בסופו של דבר קורא אקראי ללקוח ולקוח לשגריר של העסק ברחבי הרשת.
כאשר תוכן מועבר בצורה נכונה הוא הופך את בעל העסק ממי שמנסה למכור ולדחוף למי שרוצה לתת ללקוחות שלו מידע והשראה בעלי ערך.
תוכן טוב ברשת פועל כמו אבקת קסמים: הוא מושך אליך לקוחות, חושף לקוחות חדשים למוצרים/שירותים של העסק שלך, מסייע ללקוחות עקשניים להתגבר על ההתנגדויות שלהם, לבסס את האמון והאמינות שלך, לחשוף את הפנים האמיתיות של העסק, ליצור באז ברשתות החברתיות, ליצור קהל מעריצים ועוד הרבה דברים טובים.
יש מי שיצירת תוכן איכותי באה לה באופן טבעי וכמעט ואינה דורשת ממנה במאמץ, יש מי שהתחום הזה עושה לה חיים קשים ויש מי שפשוט צריכה קצת הכוונה והיא כבר תעשה קסמים בכוחות עצמה.
0
בשבועות הקרובים אני הולכת לחשוף בפניך כמה טריקים שיעשו קסם לעסק שלך. מזמינה אותך לעקוב…