כולם מדברים על הפיקסל של פייסבוק אבל אין לך מושג במה מדובר? יכול להיות שכבר ערכת היכרות עם הפיקסל אבל מתקשה להתקין אותו? הגעת למקום הנכון-המדריך להתקנת פיקסל של פייסבוק באתר וויקס ב-3 דקות (למדריך להתקנת פיקסל באתרי וורדפרס- לחצי כאן):
אם כבר קראת את המבוא למדריך להתקנת הפיקסל של פייסבוק בוורדפרס ואת יודעת מה זה פיקסל ולמה הוא משמש תוכלי לעבור ישירות לשלב 1.
מי אתה פיקסל?
פיקסל הוא קטע קוד שנשתל באתר ומסמן את קהל המבקרים בו. המידע על הקהל הזה נצבר לנו (מבלי לגלות את זהות הגולשים) בחשבון המודעות בפייסבוק ומאפשר לנו לפגוש את המבקרים שלנו פעם נוספת, בהזדמנות אחרת, מה שמכונה רימרקטניג.
מה אפשר לעשות עם המידע של הפיקסל?
א. רימרקטינג– כאמור הפיקסל יוצר לי קהל של גולשים אליהם אני יכול לחזור בקלות לכמה מטרות:
1. פרסום ממומן של פוסט חדש בבלוג לקהל שהיה באתר שלי בעבר.
2. פרסום ממומן של טופס הצטרפות לרשימת התפוצה של הבלוג.
3. קמפיין לייקים לעמוד הפייסבוק של הבלוג שלי למי שביקר בעבר בבלוג.
ב. יצירת קהל לוקאלייק– פייסבוק מאפשרת אופציה מגניבה של יצירת קהל דומה lookalike. אנחנו משתמשים בנתונים של הקהל שצברנו (כאמור, מדובר בקופסה שחורה) ופייסבוק מחפשת עבורינו קהל חדש בעל מאפיינים דומים שהסבירות שהתוכן שלנו יעניין אותם היא גבוהה ביותר.
את שתי האופציות, אגב, ניתן להפעיל במערכת הפרסום הממומן בפייסבוק.
להיכרות מעמיקה עם המערכת אני ממליצה לעבור את קורס האונליין- פרסום ממומן בפייסבוק.
איפה מתחבא הפיקסל של פייסבוק?
שלב 1: הפיקסל של פייסבוק מסתתר במערכת “מנהל המודעות” של פייסבוק דרכה אפשר ליצור קהלים שונים ולפרסם באופן ממומן. אם כבר יצרת פרסומות ממומנות בפייסבוק, מנהל המודעות שלך יהיה מותקן. אם טרם, פייסבוק תיצור לך חשבון חדש ותבקש להזין אליו כרטיס אשראי, גם אם לא יעשה בו שימוש בעתיד.
למנהל המודעות ניתן להגיע דרך הסרגל הכחול העליון או דרך הקשת “ads manager” בשורת החיפוש:
שלב 2: בכניסה למנהל המודעות נלחץ על ההמבורגר (שלושת הפסים בסרגל העליון), נבחר ב all tools ונלחץ על pixels:
בשלבים הבאים נאשר את יצירת הפיקסל ונלחץ על “אישור”.
שלב 3:
שלב 4:
בשעה טובה הפיקסל נוצר.
שלב 5: נבחר באופציית האינטגרציה לפלטפורמות קיימות:
שלב 6: נבחר את Wix:
שלב 7: נעתיק את מזהה הפיקסל שלנו לזכרון המחשב (Ctrl+c):
שלב 8: בטאב נפרד ניפתח את מערכת הניהול של וויקס ונבחר באופציית “Mange Domain”:
שלב 9: נבחר ברובריקת remarketing:
שלב 10: נגלול מעט מטה, נעתיק את מזהה הפיקסל של פייסבוק למקומו (Ctrl+v) ונלחץ על אישור:
שלב 11: להפעלת הפיקסל נחזור לאתר שלנו ונרענן את העמוד הראשי (לחיצה על ריפרש) ולאחר מכן את עמוד הפיקסל.
הפיקסל פועל כאשר העיגול לידו הופך מאדום לירוק.
שלב 12: בשלב ההתחלתי אין לנו מידע מספיק לגבי התנועה באתר, אך עם הזמן נקבל נתוני גלישה ונוכל להשתמש בהם ליצירת קהלים.
איך יוצרים קהלים מהפיקסל? איזה עוד סוגי קהלים (שימושיים ומפתיעים) ניתן ליצור בפייסבוק? ואיך עושים קמפיינים ממומנים בצורה אפקטיבית? כל זאת ועוד תוכלי ללמוד אונליין בסדנת הפרסום הממומן שלי>> לחצי כאן לפרטים נוספים.
באיחולי פיקסל שוקק חיים,
אנה בן שבת
הברקונט
אם אהבת את הפוסט, אני מזמינה אותך להצטרף לרשימת המנויים של הבלוג ולקבל הודעה ישירות למייל כאשר הפוסט הבא שלי יעלה לאוויר (אני לא כותבת הרבה, אבל כשכן, זה תמיד מבריק):