הברקונט – Havrakonet.co.il
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי
הברקונט – Havrakonet.co.il
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי

סיפורי לקוחות- מה כל הסיפור?

מאי 11, 2015 אין תגובות

אני חושבת שכבר הזכרתי בעבר את העובדה שסיפור טוב על המוצר שלך הוא אינו תיאור יבש של המוצר אלא תיאור של איך המוצר או השירות  “מתנהגים בשידור חי”. אין דרך יותר טובה מלספר את הסיפור של המוצר או השירות מאשר לכתוב על סיפורי לקוחות. זה יכול להיות פוסט בבלוג שלך או סטאטוס בעמוד בעסקי ואפילו כחלק מרובריקת “סיפורי לקוחות” באתר שלך.

לפני שאת רצה לספר איך המוצר שלך שינה את חייו של לקוח, זכרי שכאשר אנחנו מספרים על אנשים הדגש בסיפור שלנו צריך להיות על האנשים עצמם. על אף השם המבלבל, אל תתייחסי לסיפור כסיפור על לקוח אלא סיפור על אדם ועל המוצר או השירות שלך כפתרון שנמצא עבור צורך או בעיה שהייתה לו.

סיפור לקוח

הסיפור על לקוח מרוצה שמצא מענה לצרכיו על ידי מוצר או שירות של עסק הוא דוגמה נהדרת להמחשה כיצד המוצר שלך חי ונושם. הלקוחות האחרים יכולים לדמיין ביתר קלות כיצד הם נמצאים במקומו של הלקוח המרוצה ומבינים את יתרונות המוצר שלך.

איך מספרים סיפור לקוח בצורה הכי טובה שאפשר?

1. דאגי לעשות היכרות בין הלקוח שלך לקוראים. ספרי עובדות על הלקוח כדי להכניס את הקורא לעניינים ולהתחבר ביתר קלות לטקסט. פרטים כגון: שם, גיל, מקצוע וכל מידע שיהיה רלוונטי לסיפור. כמובן שאת לא חייבת לחשוף פרטים אמיתיים על הלקוח, אך מאוד חשוב להבהיר לקורא באיזה סוג אדם מדובר.

2. הקפידי לא למרוח יותר מדי את הסיפור. כבר בפתיח של הסיפור תני רמז למה שקרה בסופו של דבר. כלומר, איך המוצר או השירות שלך עזרו ללקוח.

3. התמקדי באנשים– תני לקורא מספיק מידע על הסיטואציה כדי שיוכל להזדהות ולהיכנס לנעלים של הלקוח. ספרי על הבעיה שהייתה ללקוח, כיצד היא השפיעה על חייו ולמה היא גרמה. כאשר אנחנו נכנסים לפרטים ומתמקדים בחומר האנושי ונותנים ללקוח שם ופנים הקורא מתעניין הרבה יותר בסיפור.

4. הצגת הבעיה– הבעיה והפתרון שתבחרי להציג בסיפור חייבים להיות קשורים באופן ישיר לקהל היעד ולמטרה שאת רוצה להשיג: רוצה שאנשים ירשמו לרשימת תפוצה? ספרי כיצד החוברת ששלחת לימדה את דנה את עקרונות הפילאטיס והצילה את חייה.

5. הפתרון– אחרי שסיפרת על מר גורלו של הלקוח, הציגי את המוצר או השירות שלך כמציל מצב. ספרי כיצד הוא פתר את הבעיה וענה על הצורך של הלקוח.

6. התוצאה– הראי כיצד הלקוח מרגיש אחרי השימוש במוצר. אפשר בנקודה זו להעביר מסר ברור (אך עדין) שהמוצר שלך יכול לעשות בדיוק את אותו הדבר עבור הקורא.

זהו- כל מה שנותר הוא למצוא את הסיפור הנכון ולספר אותו.

קדימה,
אנה

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

טיפים ליצירת תוכן טיפים לתוכן יצירת תוכן כתיבת תוכן סיפור לקוחות סיפורי לקוחות שיווק באינטרנט תוכן תוכן בעל ערך תוכן מעורר השראה תוכן שיווקי
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

ללמוד פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם בקלות
רוצה את הפוסט הבא ישירות למייל?

אני לא כותבת הרבה, אבל כשכן, זה תמיד מבריק!

פרגנו בלייק להברקונט בפייסבוק:
פרגנו בלייק להברקונט בפייסבוק:
פוסטים אחרונים
  • איך ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק?
  • למה חשבון המודעות שלי נחסם? ואיך לשחרר חסימה של חשבון הפרסום
  • מה זה קמפיין ירוק עד ואיך להביא באמצעותו שטף לקוחות קבוע?
  • לשתף או לא לשתף? שיתוף תכנים בתוך ובין רשתות חברתיות
  • מה זה האשטאג ואיך הוא עוזר לעסק שלי?
הברקונט- תוכן מעורר השראה לעסקים
כל הזכויות שמורות להברקונט 2014

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה לראש העמוד