סיימת ליצור עכשיו תוכן? אולי יש לפניך תוכן ישן שיצרת או יצרו בשבילך? איך תדעי שהתוכן שאת מחזיקה ביד הוא תוכן מעולה ולא תוכן סתמי? איך תדעי שבנוסף לכל התוכן מעורר השראה? שאלי את עצמך את השאלות הבאות והעבירי את התוכן את מבחן האש:
1. הוא אמיתי? תוכן טוב מספר על אנשים אמיתיים, סיטואציות אמיתיות, רגשות ועובדות. תוכן טוב מאוד, לא רק מספר על המוצרים או השירותים בתאוריה אלא עוסק בהדגמה של ההשפעות של המוצר או השירות על הסביבה: מה הערך שנותן המוצר, איך הוא משמש את הלקוחות וכדומה.
2. הוא רלוונטי? מה המטרה של התוכן? מהו המסר המרכזי? מה את מקווה להשיג בעזרתו? לכל תוכן צריכה להיות מטרה ברורה. המבחן בו התוכן שלך צריך לעמוד הוא היכולת שלך לסכם אותו במשפט אחד. הצלחת לסכם? סימן שיש לו מטרה ברורה.
3. הוא אנושי? תוכן שמספר על אנשים בצורה אנושית וכנה, מעביר מסר חזק יותר לאנשים אחרים. התוכן צריך להיות ספציפי מספיק כדי להיות אמין, אך גם כללי דיו כדי להיות רלוונטי לכלל הקוראים.
4. יש בו תשוקה? אם התוכן נכתב ללא תשוקה לנושא, עדיף שלא יכתב. אנשים מזהים ממרחקים את התשוקה שלך ויש לה השפעות מדבקות. מעורר השראה, כבר אמרתי?
5. הוא מקורי? הוא לא חייב להיות מאוד חדשני או מהפכני, אבל כן להיות שונה מהאחרים, מחדש משהו ומעניין את הקוראים.
6. הוא מפתיע? לסיפורים באמת טובים, יש אלמנט הפתעה. לא מדובר בפרשייה בלשית, אבל טוויסט בעלילה משדרג את התוכן מאוד.
אם ענית ב-"כן" על לפחות 3 סעיפים, כנראה שאכן מדובר בתוכן מעולה למדי. אם התוכן לא הצליח לעבור את אחוז החסימה, שפרי אותו, השחיזי, חדדי ודייקי. אם תפעלי על פי העקרונות המנחים אין שום סיבה שלא תצרי גם את תוכן מעולה ומעורר השראה.
בהצלחה,
אנה
נ.ב: נתקלת במחסום? לא מצליחה להשתחרר ממנו? רוצה שמשהו אחר יכתוב עבורך את התוכן המבריק שישקף אותך ואת העסק שלך בצורה הטובה ביותר? מוזמנת ליצור איתי קשר ויחד נוכל ליצור עבורך תוכן מעולה שיגרום לך להיות הכוכב הכי מבריק ברשת.