הברקונט – Havrakonet.co.il
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי
הברקונט – Havrakonet.co.il
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי
  • קורסי שיווק ופרסום אונליין
  • בלוג
  • איך אוכל לעזור לך?
  • לקוחות והמלצות
  • נעים להכיר!
  • נהיה בקשר
  • כניסה למנויים
    • הקורסים שלי

עוד רעיונות לכתיבת תוכן מבריק לשיווק העסק שלך- חלק ב’

יולי 13, 2015 אין תגובות

בשבוע שעבר הופיע בבלוג פוסט שכלל רעיונות לכתיבת תוכן והוא למעשה היה השלישי בסדרת הפוסטים שכתבתי בנושא מתחילת השנה (אם פספסת את הפוסט משבוע שעבר, תוכלי לקרוא אותו כאן). הפוסט הזה הוא הפוסט האחרון (בנתיים כמובן) בסדרת הרעיונות לכתיבת תוכן ואני מקווה שתצליחי להפיק ממנו תועלת רבה.

רעיונות לכתיבת תוכן שיווקי

שלישי, בשלוש שלושים
בחרי יום בשבוע (ואפילו שעה קבועה) בה תפיצי תוכן בעל מכנה משותף. פינת ה: מה לבשתי היום, זר הפרחים השבועי, הטיפ השבועי וכדומה. אנשים יחכו לפינה הזו, אם תהיה מוצלחת, ויגיעו לבדוק אותה בקביעות.

אתגר רב משתתפים
בחרו נושא מעניין לדיון או אתגר יצירתי לפיצוח ושתפו בו בלוגרים/בעלי עסקים נוספים מהתחום. שתפו את הקישורים עם הלקוחות שלכם ודאגו שגם השותפים לדיון יעשו כך. לא מזמן רץ בפייסבוק אתגר צילום שחור-לבן שהיה מיועד במקור לצלמים, המשחק הפך להיות פופולרי כך שגם צלמים חובבים העלו לרשת את התמונות שלהם.

בשביל מה יש עובדים?
אם יש לך עובדים בעסק הם יכולים להיות מקור מצוין לתוכן. לקוחות אוהבים את הצדדים האנושיים של העסק. עובדת שלכן חוגגת יום הולדת? סיימה את התואר? התארסה? פרגנו לה על גבי הרשת.

כתיבת תוכן

חם ברשת
עשו שימוש בחומרים שרצים ברשתות החברתיות- מצאו שאלה שמטרידה לקוח בקבוצה מסוימת בפייסבוק, ענו עליה בדף שלכם ותנו ללקוחות להציע את השנקל שלהם בנושא. עוד אפשרות היא למצוא סרטון נחמד ברשת לשתף אותו אבל גם להביע עליו את עמדתכם.

מאחורי הקלעים
לקוחות אוהבים לראות את התמונות של מאחורי הקלעים: מה קורה ביום עבודה טיפוסי בעסק, איך נראות טיוטות של מוצרים עתידיים, איך נראית החבילה שאתם שולחים ללקוח, מי הלקוחות שמגיעים לקנות ועוד. עוד אופציה נחמדה היא עידוד לקוחות לשתף תמונות שלהם עם מוצרים שלך. פלטפורמה נהדרת היא באמצעות אינסטגרם ומערכת התיוגים שלו- ההאש טאג #.

שחי נגד הזרם
הביעי עמדה נגד נושא פופולרי. זה קצת מפחיד וקצת מבהיל אבל סביר להניח שיציאה כנגד נושא מסוים שיש עליו הסכמה כוללת יגרור הרבה תגובות והרבה תשומת לב.

הפיקי אירוע אמיתי
ארוחה, קוקטייל, קפה, הרצאה- הזמיני את כל מי שירצה לבוא ועודדי אותם להביא חברים. בהתחלה זה צפוי להיות אירוע קטנטן אך הוא עשוי לצמוח במהרה למשהו גדול בהרבה. כתבי על ההכנות לאירוע, על האירוע עצמו וכן על מסקנות שהסקת בעקבותיו.

בואי נעשה ניסוי קטן, בחרי את אחד הרעיונות ובצעי אותו עכשיו- בלי לחשוב יותר מדי, בלי להתלבט, בלי להתחרט. אשמח מאוד לדעת מה היו התגובות לתוכן שייצרת- אם מדובר בתוכן שהיה אותנטי ובאמת יצא לך מהלב, אין סיכוי שאנשים יישארו אדישים.

שלך,
אנה

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

טיפים ליצירת תוכן טיפים לכתיבת תוכן יצירת תוכן כתיבת תוכן רעיונות לכתיבת פוסטים רעיונות לכתיבת תוכן תוכן שיווקי
« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

ללמוד פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם בקלות
רוצה את הפוסט הבא ישירות למייל?

אני לא כותבת הרבה, אבל כשכן, זה תמיד מבריק!

פרגנו בלייק להברקונט בפייסבוק:
פרגנו בלייק להברקונט בפייסבוק:
פוסטים אחרונים
  • איך ליצור קשר עם התמיכה של פייסבוק?
  • למה חשבון המודעות שלי נחסם? ואיך לשחרר חסימה של חשבון הפרסום
  • מה זה קמפיין ירוק עד ואיך להביא באמצעותו שטף לקוחות קבוע?
  • לשתף או לא לשתף? שיתוף תכנים בתוך ובין רשתות חברתיות
  • מה זה האשטאג ואיך הוא עוזר לעסק שלי?
הברקונט- תוכן מעורר השראה לעסקים
כל הזכויות שמורות להברקונט 2014

Powered by WishList Member - Membership Software

גלילה לראש העמוד