את שני הפוסטים הראשונים בסדרה כתבתי אי שם בתחילת השנה והם הכילו אחלה רעיונות ליצירת תוכן איכותי ומעורר השראה לשיווק העסק שלך. אם טרם יצא לך לעיין בהם את מוזמנת לעשות זאת עכשיו: חלק א' ו- חלק ב'.
עכשיו אני חוזרת עם עוד סט טיפים מעולים (באמת) שתוכלי לממש בקלות ובזמן קצר:
עוד רעיונות לכתיבת תוכן מבריק
מכל לקוחותי השכלתי
יש לך לקוחות מעוררי השראה? יש לך לקוחות מעניינים ומרתקים? כאלה עם סיפור מעניין או גישה מעניינת לחיים. את מוזמנת לראיין אותם ולפרסם את הראיון בבלוג. שוב, גם תוכן מעניין ללקוחות וגם פרסום העסק שלך בקרב המכרים של הלקוח.
דמויות מעוררות השראה
דברי, ספרי וסקרי דמויות שמעוררות בך השראה. "מה אוסקר דה לה רנטה היה אומר על ליין השמלות החדש שלי?"
סיפורי מקרה
סיפור מקרה או Case study הם דרך מצוינת להראות את הידע שלך ואת הכישרון שלך ללקוחות העתידיים. תוכלי לתאר אינטראקציה שלך עם לקוח, את התהליך שעברתם יחד ואת התוצאות שהניב השירות שלך. יש פה גם עניין וגם מיצוב שלך כמומחית (ותותחית) בתחומך.
כיף לארח
ארחי אצלך בבלוג קולגות או מומחים מתחומים קרובים. אם את מעצבת פנים, אני בטוחה שלקוחותיך ישמחו לשמוע ממומחה לעבודות גבס שהוספת קיר גבס קטן זה לא נורא מסובך. שוב רווח כפול: גם תוכן שיעניין את הלקוחות וגם פרסום של העסק באמצעי ההפצה של בעל עסק אחר.
כיף להתארח
הציעי שיתופי פעולה ופוסטים אורחים בבלוגים של קולגות או מומחים מתחומים קרובים.
יד ללקוח המוטרד
קחי את הפניות של הלקוחות שלך והפכי אותם לפוסטים או סטאטוסים: מה הלקוחות מרבים לשאול? באילו בעיות הם נתקלים? איזה פתרונות את מציעה להם? כדאי לנסות להזכיר את שם הלקוח (ברשות כמובן) ואפילו לפרגן עם קישור לאתר שלו. התנהלות כזו עשויה לעודד תגובות ברשת ולקדם את הפוסט במדיה החברתית.
דיבור חדיש
על מה אנשים משוחחים ברשת החברתית? מה מעניין אותם? מדי פעם את יכולה לעסוק בנושאים שכלל לא קשורים לעסק שלך. חווי דעה, הפתיעי את הלקוחות ותגרמי להם להגיב לך בחזרה.
ידיעות אחרונות
חווי דעתך על חדשות. חדשות כלליות שאינן קשורות ישירות אל העסק ויותר חשוב, חדשות מהתעשייה בה נמצא העסק. כשמדובר בחדשות מהתעשייה, כדאי למהר לכתוב פוסט כשהנושא עוד חם על מנת שאנשי תוכן ובעלי עסקים אחרים יוכלו לצטט את מאמר הדעה המבריק שלכן.
שימו לב, כל טיפ וכל רעיון אפשר לממש במדיות שונות אפילו במקביל- אך אל תשכחי להתאים את האורך והסגנון של התוכן שלך לכל מדיה ומדיה.
בהצלחה ונתראה בחלק ב',
אנה
אהבתי את "יד ללקוח המוטרד".
מזכיר לי את הבדיחות שהיינו עושים ביסודי עם "גג לילד המפגר". להבדיל 🙂
הו, אולי בין היחידות שעלו על ההשראה לשם 🙂