אחרי המחמאות הרבות שקיבלתי על "אוסף הרעיונות ליצירת תוכן מעורר השראה- חלק א'" ישבתי בשמחה וברון להכין את החלק השני של המדריך הישים, האפקטיבי והתכלסי ליצירת תוכן מעורר השראה לשיווק העסק שלך ברשת.
שני המדריכים לקוחים מהחוברת הראשונה בסדרת "15 רעיונות ליצירת תוכן מבריק ומעורר השראה לשיווק העסק שלך”.
ואם כבר ישים, תכלסי ואפקטיבי, אז אני עוברת ל-8 רעינות מבריקים נוספים שיעזרו לך ליצור תוכן מקורי, אותנטי, אמיתי ובעל ערך ללקוחות שלך. יצאנו לדרך:
בבלוג ובפייסבוק
How to
(לא יעזור, בעברית זה נשמע פחות טוב)- לקוחות אוהבים ללמוד איך לעשות דברים לבד. יותר מכך הם גם אוהבים לשתף מדריכים מוצלחים ברשת, מה שאומר שיותר תנועה זורמת אליך. המדריך הקלאסי הוא מדריך שמשלב בו מוצרים או שירותים שלך, אבל גם מדריכים "חיצוניים" שיש להם קשר לתחום העיסוק שלך יכולים להיות נהדרים. מתכון של עוגת התפוזים של סבתא ברטה יכול להיות אחלה רענון לתוכן שלך למשל.
המומחית התותחית
עצות פרקטיות ופרודקטיביות, טיפים וטריקים שקשורים לתחום העסק שלך הם תוכן שהלקוחות יצרכו בשמחה.
קרובים קרובים
אם יש לך לקוחות שמגיבים באופן קבוע ונוהגים לפרגן לך ברשת, החזירי להם באותה המטבע. כתבי להם פוסט תודה, צייני את שמם ואפילו הוסיפי קישור לאתרים או הדפים העסקיים שלהם.
בבלוג ובפייסבוק
שיחות על מזג האוויר
לפעמים אפשר וזה אפילו קצת נחמד לאחל ללקוחות יום טוב, ערב טוב, שבת שלום או חג שמח. תמונה נעימה עושה את זה נחמד אף יותר. אל תבססו את אסטרטגיית התוכן שלכם על האיחולים האלה, אבל בהחלט אפשר מדי פעם פשוט לאחל משהו נחמד.
בפייסבוק ובאינסטגרם
Say Cheese
שתפו תמונות בזמן אמת: פגישות, אירועים, יום עבודה. לקוחות אוהבים לראות את מה שמתרחש אצלכם בלייב.
עוד רעיונות…
גבירותי, ההיסטוריה חוזרת
לכי אחורה ובדקי תכנים ישנים שלך. ודאי יש כאלה שניתן לעדכן ולחדש ולהפוך אותם לתוכן חדש ושימושי.
007
רגלי ובדקי אצל המתחרים שלך: אילו תכנים הם יוצרים, מה מושך אליו תגובות של לקוחות והאם יש לך משהו לכתוב כתגובה. אל תפחדי לפרגן, פרסמי קישורים לפוסטים שאהבת, כתבי מילים חמות והחמיאי.
מעקב צמוד
עקבו אחרי אתרים/בלוגים שונים- עשו זאת באופן ידני (ברשימת המועדפים) או ע"י קבלת עדכונים אוטומטיים למייל. בדקו מה טרנדי עכשיו, מה מעניין את הקוראים, מה מחדש להם והשתמשו ברעיונות ליצירת תוכן מקורי לבלוג שלכם.
נראה לך כמו הרבה עבודה?
אל תחששי! בחרי רעיון אחד כבר עכשיו וצרי ממנו תוכן מעורר השראה לשיווק העסק שלך.
אל תלחמי עם עצמך ואל תקפצי מעל הפופיק. אומנם לא מומלץ לפרסם תוכן מרושל, אבל זכרי שעדיף לפרסם תוכן שאינו מושלם מאשר להיות חסרת נוכחות ברשת לחלוטין!
מאמינה בך,
אנה