
סיפורי לקוחות- מה כל הסיפור?
אני חושבת שכבר הזכרתי בעבר את העובדה שסיפור טוב על המוצר שלך הוא אינו תיאור יבש של המוצר אלא תיאור
אני חושבת שכבר הזכרתי בעבר את העובדה שסיפור טוב על המוצר שלך הוא אינו תיאור יבש של המוצר אלא תיאור
יום שני, השעה 0:20 בלילה, אני לא מצליחה להירדם. מחליטה להדליק את הטלוויזיה, מזפזפת לערוץ 2 ומה אני רואה שם?
לא סתם נכתב הפתגם שאומר שתמונה אחת שווה אלף מילים. זו קלישאה קלישאתית ביותר, אבל היא כל כך נכונה שלא
הרבה פוסטים נכתבו על איך לכתוב כותרת שתצליח לגרום לקוראים ליפול ברשת שלנו ולהמשיך לקרוא את הפוסט שפרסמנו. הכותרת היא
אני עובדת בעיקר עם עסקים של נשים. בתחילת הדרך בנטיית הלב הטבעית שלי פניתי בעיקר לנשים שעוסקות בתחומי העיצוב, היצירה
יש מטפלות בקהל? כאלה שעוסקות בטיפול בגוף או בנפש? היום אני מארחת בבלוג של הברקונט את מיכל שרון. מיכל הינה
בהמשך ישיר לפוסט הקודם שלי בנושא בלוגים, אני ממשיכה עם סדרת עצות לבלוגרים מתחילים ואני בטוחה שהן תהיינה מעולות גם
אני חושבת שמה שסלל את הדרך שלי לנקודה שאני נמצאת בה עכשיו מבחינה אישית ומבחינה מקצועית הוא ללא ספק הבלוג
הרבה לקוחות שואלות אותי: אז מתי אני צריכה להעלות סטאטוס? באיזה תדירות לכתוב פוסטים בבלוג? ומתי אידיאלי לשלוח ניוזלטר? על
לקוחה פנתה אליה עם שאלה: "הציעו לי 10 מאמרי קידום אתרים במחיר מאוד אטרקטיבי, האם כדאי לי לקחת את העסקה?".