סדנת אונליין- פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

תודה שבחרת להצטרף לסדנת האונליין- פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם.

שמחה מאוד לראות אותך כאן!

כמה הוראות והסברים רגע לפני שמתחילים:

  • ניתן להיכנס לעמוד הקורס דרך סרגל הניווט העליון ברובריקת “כניסת מנויים”. עמוד זה יפתח אחרי הכנסת שם משתמש וסיסמה.
  • משך כל הסדנה: קצת יותר מ-5 שעות.
  • הסדנה בנויה מ-70 סרטונים באורכים משתנים בין דקה לכ-20 דקות. ניתן לצפות בפרקים ברצף או בהפסקות.הפרקים זמינים מכל מכשיר 24/7.
  • ניתן לצפות בפרקים ולאחר מכן לתרגל או לתרגל תוך כדי הסרטון יחד איתי (כאשר חצי מסך הוא הסרטון וחצי מסך הוא ממשק הפרסום הממומן של הפייסבוק).
  • השתדלתי לשמור על סדר כרונולוגי הגיוני בין הפרקים ולכן ההמלצה היא לצפות בהם לפי הסדר, אך כמובן שאפשר לדלג על פרק מסוים אם הוא מרגיש פחות רלוונטי לצורך שלך. 
  • בחלק מהפרקים מצורפים קישורים וקבצי עזר להורדה. הקישורים מופיעים מעל הסרטון עצמו. 

קישורים חשובים:

בקשה קטנה: עבדתי קשה על הכנת התכנים והקלטתם קודם כל מתוך מחשבה עליך ועל הצרכים שלך אבל גם מתוך מחשבה על פרנסתי. אודה לכם אם פרטי הכניסה שלך ישארו שלך ולא יועברו לאחרים. למעשה זו עברה על חוק זכויות היוצרים, אבל יותר מכך זה לא אתי וזה יפגע ישירות בפרנסתי. מזמינה בשמחה לספר למכרים על הקורס, להמליץ עליו ולהמשיך להפיץ את הבשורה. אני יודעת שיש בו ערך רב ואין שום סיבה שאנשים נוספים לא יהנו ממנו 🙂 תודה.
אנה בן שבת
הברקונט- שיווק דיגיטלי מבריק לעסקים

פרק ראשון- מבוא לפרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

בפרק המבוא נסקור את נושאי הסדנה ונלמד כיצד להקים את מערכת הפרסום הממומן- Ads manager ולהבין את היתרונות שלה.

פרק 1- חלק 1: במה עוסקת הסדנה?​

פרק 1- חלק 2: מעבר לממשק באנגלית

הסדנה מועברת על ממשק בשפה האנגלית מהסיבות שיוסברו בסרטון.
אם שפת הממשק שלך היא עברית, אפשר להעביר את האותה לשפה האנגלית (כמו שמוסבר בסרטון) או להשאיר בעברית ולבצע את ההתאמות בעצמך (מיקומי הכפתורים והאופציות הקיימות זהות בשתי השפות).

פרק 1- חלק 3: פתיחת מנהל פרסום

פרק 1- חלק 4: בוסט פוסט או מנהל מודעות

פרק שני- עקרונות השיווק בפייסבוק

שניה לפני שמתחילים- חשוב מאוד להבין את העקרונות הפסיכולוגיים מאחורי השיווק ולבצע עבודת הכנה: הגדרת הקהלים שלנו, הגדרת המסר ומחשבה על כמה תקציב נרצה להשקיע.

פרק 2- חלק 1: פסיכולוגיה שיווקית- משפך השיווק

פרק 2- חלק 2: המרכיבים החיוביים לפרסום בפייסבוק

פרק 2- חלק 3: בניית פרסונה

פרק 2- חלק 4: בחירת מסר

פרק 2- חלק 5: כמה כסף?

פרק שלישי- הכרות עם מערכת הפרסום

הגיע הזמן להכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק לעומק.

פרק 3- חלק 1: מבנה מערכת הפרסום

פרק 3- חלק 2: על מה אנחנו משלמים לפייסבוק?

פרק 3- חלק 3: דרכים לכניסה למערכת

פרק 3- חלק 4: המסך הראשי

פרק 3- חלק 5: סרגל הניווט ואלמנטים מרכזיים

פרק 3- חלק 6: Settings הגדרות של מנהל המודעות

פרק 3- חלק 7: Billings חיובים במערכת המודעות

פרק רביעי- סוגי קהלים בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לנו לבנות מגוון עצום של קהלים. בפרק הזה נכיר את סוגי הקהלים השונים ונלמד איך להכין אותם בעצמנו.

פרק 4- חלק 1: סקירה כללית של סוגי הקהלים

פרק 4- חלק 2: קהל מותאם אישית

פרק 4- חלק 3: קהל מבוסס דטה

*שימו לב: כרגע כדי לממש את האופציה הזו, פייסבוק מבקש להתקין Bussiness manager שזו הגרסה המיועדת לסוכנויות פרסום.
סרטון הסבר להתקנת ביזנס מנג’ר מופיע מתחת לסרטון זה>>
חומר עזר:
קובץ להמרת מספרי טלפון להורדה.

סרטון המסביר איך להתקין את מערכת ביזנס מנג’ר על מנת להשתמש באופציית קהלים מבוססים מיילים/טלפונים. אם זוג הקהל הזה לא רלוונטי אליכם, אתם מוזמנים לדלג על הסרטון.
אם כבר בניתם ביזנס מנג’ר, אבל לא הצלחתם לחבר אותו לחשבון המודעות אדס מנג’ר, תתחילו לצפות מדקה- 4.18.

פרק 4- חלק 4: קהל מבוסס מבקרים באתר

פרק 4- חלק 5: קהל מעורב בתוכן

פרק 4- חלק 6: קהל מבוסס צפיות וידאו

פרק 4- חלק 7: קהל מבוסס טופס לידים

פרק 4- חלק 8: קהל מבוסס מעורבות בקאנבס

פרק 4- חלק 9: קהל מבוסס מעורבות בדף עסקי

פרק 4- חלק 10: קהל מבוסס מעורבות באינסטגרם

פרק 4- חלק 11: קהל לוק אלייק

פרק 4- חלק 13: קהל שמור- על בסיס קהל מותאם אישית

פרק 4- חלק 14: משך יצירת קהל

פרק 4- חלק 15: עריכת קהלים

פרק 4- חלק 16: חפיפת קהלים

פרק חמישי- מבנה קמפיין בפייסבוק

בפרק הזה נבין את מבנה הקמפיין של פייסבוק ונלמד איך מקימים אחד.

פרק 5- חלק 1: מבנה קמפיין

פרק 5- חלק 2: הגדרת מטרת קמפיין

פרק 5- חלק 3: הגדרת סדרת מודעות

פרק 5- חלק 4: הגדרת קהל

פרק 5- חלק 5: הגדרת מיקום הופעת מודעה

פרק 5- חלק 6: הגדרת עלויות ותיזמונים

פרק 5- חלק 7: שימוש בפוסט קיים לפרסום

פרק 5- חלק 8: עריכה ושכפול של מודעות

פרק 5- חלק 9: בוסט פוסט

פרק שישי- בניית מודעות

בפרק הזה נלמד איך לבנות את המודעות עצמן.
לצפייה בסוגי המודעות השונים והנראות בפלטפורמות השונות: https://www.facebook.com/business/ads-guide

פרק 6- חלק 1: מודעת תמונה

פרק 6- חלק 2: מודעת קרוסלה

פרק 6- חלק 3: מודעת תנועה עם וידאו

פרק 6- חלק 4: מודעת מצגת

פרק 6- חלק 5: מודעת קולקציה

פרק 6- חלק 6: מודעת מעורבות

פרק 6- חלק 7: מודעת לייקים

פרק 6- חלק 8: מודעת קידום אירוע

פרק 6- חלק 9: מודעת לידים

פרק 6- חלק 10: מודעת קידום וידאו

פרק 6- חלק 11: מודעת מסנג'ר

פרק 6- חלק 12: מודעת וואטסאפ

העתיקו את הכתובת לשורת ה- url שלכם והחליפו את מספר הטלפון:
 https://api.whatsapp.com/send?phone=972546225919

למידע נוסף מהאתר של וואטסאפ- לחצו כאן.

פרק 6- חלק 13: העלאת מודעה לעמוד העסקי

פרק שביעי- שתילת פיקסל והמרות

בפרק הזה נלמד איך שותלים את הפיקסל של פייסבוק באתר או בדף הנחיתה שלנו ונלמד איך ללמד את המערכת להשיג עבורינו יותר המרות.

פרק 7- חלק 1: מיטוב להמרות

פרק 7- חלק 2: שתילת פיקסל

מדריך להתקנת פיקסל באתרי וורדפרס- כאן.

מדריך להתקנת פיקסל באתרי וויקס ואחרים- כאן.

פרק 7- חלק 3: הגדרת המרות סטנדרטיות

פרק 7- חלק 4: הגדרת המרות מותאמות אישית

פרק 7- חלק 5: רימרקטינג

פרק שמיני- פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם נעשה גם הוא במערכת הפרסום הממומן בפייסבוק.
כיום יש אשפרות לפרסם ישירות מהאינסטגרם, אך המערכת לא מפותחת מספיק ולא מניבה תוצאות מספקות.

פרק 8- חלק 1: פרסום ממומן באינסטגרם

פרק 8- חלק 2: פרסום בפיד האינסטגרם

פרק 8- חלק 3: פרסום בסטורי

פרק תשיעי- תוכן מודעות

לנוחיותך- מדיניות הפרסום של פייסבוק: https://www.facebook.com/policies/ads

פרק 9- חלק 1: הקופירייטינג

פרק 9- חלק 2: הקריאייטיב

פרק עשירי- הבנת תוצאות קמפיינים

עכשיו אחרי שהרצנו קמפיינים משל עצמנו, הגיע הזמן להבין מה הם שווים ואיך אפשר לשפר את הביצועים שלהם.

פרק 10- חלק 1: הבנת הסטטיסטיקה

פרק 10- חלק 2: פילוח תוצאות

פרק 10- חלק 3: שיפור תוצאות

סיכום

שמחה מאוד שהייתם איתי עד כאן.
אשמח לקבל מכם פידבקים על הסדנה ודירוגים בעמוד העסקי של הברקונט.